Προϊόντα ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΟΙΟΤΙΚΑ και πάνω από όλα ΦΘΗΝΑ

Blog
  • 04-01-2010

    B2C α λα ελληνικά = πιλάφι δίχως ρύζι

    Μερικές γρήγορες αναζητήσεις στο Internet θα δείξουν αμέσως τι νοείται και τι προωθήθηκε από τους «αρμόδιους» φορείς (συμπεριλαμβανομένων και μερικών ΑΕΙ) ως «ηλεκτρονικό εμπόριο». Θα δει κανείς, για παράδειγμα, πλήθος ημερίδων, συνεδρίων και εργασιών με σχετικό θέμα (με προσκεκλημένους, μπουφέδες και παρελκόμενα). Θα δει προγράμματα (δηλαδή τζάμπα χρήμα) ενταγμένα στο Γ΄ΚΠΣ και «αναπτυξιακές εταιρείες» γραφειοκρατικού τύπου, που δεν αναπτύσσουν τίποτε άλλο εκτός από δραστηριότητες καταβρόχθισης χρημάτων.

    Συστηματικά προωθήθηκε η «ιδέα» πως το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι δράση που εντάσσεται στην «κοινωνία της πληροφορίας» και που σχεδόν εξαντλείται (από άποψη υποδομών και τεχνογνωσίας) με την παραγωγή δικτυακών διαδραστικών εφαρμογών, με ψηφιακές καινοτομίες, συστήματα ασφάλειας ηλεκτρονικών συναλλαγών και συστήματα μετρήσεων καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στους τομείς αυτούς και μόνο έχουν κατευθυνθεί εκατομμύρια ευρώ με τη μορφή επιδοτήσεων, τζάμπα χρήμα δηλαδή, με στόχο (!) την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

  • 29-12-2009

    Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση με Αραμπάδες;

    Ηλεκτρονική διαβούλευση. Ψηφιακή διακυβέρνηση. Δημόσιοι διαγωνισμοί. Εκπαιδευτικά βιβλία. Προσλήψεις πολιτικού προσωπικού. Όλα στο Internet. Αλλά σε ποιο Internet; Στο internet ΑΡΑΜΠΑ και δη αραμπά πολυτελείας λόγω κόστους.

    Με αυτόν τον αραμπά κινείται (;) και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

    Οι δημόσιοι φορείς και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις (όσες μπορούν) πληρώνουν αδρά για να πάρουν υπηρεσίες “γρήγορου” internet. Γιατί υπάρχει, γενικώς, ΑΡΓΟ και ΑΚΡΙΒΟ internet – αραμπάς, για όλους τους άλλους χρήστες, επαγγελματίες, ιδιώτες και νοικοκυριά.

    Δεκάδες εκατομμυρίων επενδύθηκαν από τον ΟΤΕ, χρήματα των αγρίως φορολογούμενων (ληστεμένων) πολιτών για έργα εκσυγχρονισμού. Η Marfin μπήκε κονόμησε και βγήκε, οι Γερμανοί μπήκαν κονομάνε και μένουν, τα golden boys έκαναν και κάνουν πάρτι, οι προμηθευτές κονόμησαν και κονομάνε, η Siemens κονόμησε, πολλοί κονόμησαν, αλλά το αποτέλεσμα εξακολουθεί να είναι Αραμπάς Πολυτελείας (λόγω τιμής). Κατά τα άλλα το «χαρτί» του ΟΤΕ θεωρείται ένα βαρύ χαρτί στο Χρηματιστήριο Αθήνας που, νομίζω πως, συνέδραμε την κονόμα μυημένων αεριτζήδων.

  • 13-12-2009

    Παρατηρητήρια Τιμών και Παρεμφερείς Κουτοπονηριές

    Αντιγράφω: «Για ένα κιλό αλεύρι, η τιμή στην ελληνική αγορά είναι 1,6 ευρώ, ενώ στην Ευρώπη κυμαίνεται από 0,49 έως 1,09 ευρώ. Τα 500 γρ. ψωμί για τοστ πωλούνται προς 2,84 ευρώ στην Ελλάδα, ενώ στο Βέλγιο προς 0,78 ευρώ, στην Αυστρία 0,55 ευρώ, στη Γαλλία 0,99 ευρώ και στην Ισπανία 1,45 ευρώ».

    Να το άλλοθι των «παρατηρητηρίων» ! Σαν μανιτάρια φυτρώνουνε είτε κυβερνητικά, είτε μη κυβερνητικά είτε ιδιωτικής πρωτοβουλίας, αλλά το αλεύρι φαίνεται πως έχει πείσμα, αντιστέκεται και δεν λέει να πέσει. Μένει περήφανο εκεί ψηλά στα 1,6 € !

    Τιμοληψίες και κόντρα τιμοληψίες, διαπόμπευση «ακριβών» καταστημάτων, δίκην διαφήμισης, διακηρύξεις καταναλωτικών οργανώσεων για οργάνωση καταναλωτικού κινήματος (sic), νομικές φανφάρες περί αισχροκέρδειας, καταγγελίες ληστεμένων καταναλωτών, αλλά το καλάθι στενάζει, το αυτοκίνητο βογκάει, η υγεία ανθυγιεινή για την τσέπη, το φάρμακο φαρμάκι, η παιδεία ...δωρεάν και η κατανάλωση ελαιολάδου μειωμένη κατά 7,1%, όσο και η αύξηση της τιμής του στο τελευταίο εξάμηνο (ε, το ’χω το κόλλημα με το λάδι).

  • 13-12-2009

    Λιανεμπόριο και b2c Ηλεκτρονικό Εμπόριο

    Πραγματευόμενος το εγχείρημα του e-bloko, πλην των απόψεων που δείχνουν ρεαλιστικές, άκουσα και κάποιες που, συγκρίνοντάς τες, φαίνεται πως κινούνται σε δυο διαμετρικά αντίθετες κατευθύνσεις. Επειδή, ωστόσο, έχουν κάποια βάση και επειδή εκτιμώ πως δεν είναι μεμονωμένες, αξίζουν κάποιο σχολιασμό, σύμφωνα με τις παραδοχές πάνω στις οποίες το e-bloko βασίζεται.

    Η μια άποψη βλέπει το b2c ηλεκτρονικό εμπόριο περίπου ως ουτοπία ή, έστω, ως πολύ μακρινή προοπτική εξαιτίας της καθολικής κάλυψης των αγορών από καταστήματα λιανικής πώλησης κάθε είδους, αλλά και εξαιτίας της θεμελιωμένης αντίληψης των καταναλωτών (όλων μας δηλαδή) ως προς τον τρόπο που έχουν συνηθίσει να κάνουν τις αγορές τους.

  • 13-12-2009

    Οι γρίφοι της «εμπορίας» για τους παραγωγούς

    Γρίφος πρώτος: Συσκευασία προϊόντος

    Δεν υπάρχουν πολλές λύσεις για τη συσκευασία των περισσότερων προϊόντων και όσες υπάρχουν δεν είναι προσιτές σ΄ ένα μεσαίο παραγωγό (είτε παράγει μέλι είτε κατασκευάζει ξυλόγλυπτα). Αν θέλει λοιπόν να συσκευάσει το προϊόν του, είναι αναγκασμένος να αγοράσει μπουκάλια, βάζα, υλικά περιτυλίγματος κ.ά. σε τιμές απαγορευτικές και σε ποιότητα που συνήθως δεν διεκδικεί δάφνες.

    Το πράγμα γίνεται πολύ χειρότερο, αν θελήσει να φτιάξει ένα μικρό συσκευαστήριο. Εδώ η κατάσταση είναι ζόρικη, γιατί η εγχώρια κατασκευαστική βιομηχανία δεν έχει επαρκείς και προσιτές λύσεις. Στον τομέα αυτό κάνουν πάρτι οι εισαγωγές με τους Ιταλούς επικεφαλής. Ημιαυτόματες μηχανές, γεμιστικές, ταπωτικές, βιδωτικές, ετικετέζες και άλλων χρήσεων, που είναι εντελώς απαραίτητες για ένα συσκευαστήριο, εισάγονται και διατίθενται σε τιμές εξωφρενικά υψηλές που ούτε η ποιότητα ούτε η λειτουργικότητά τους δικαιολογεί. Μιλάω για μηχανές που, μετά λόγου γνώσεως λέω ότι, δεκάδες Έλληνες κατασκευαστές μπορούν να φτιάξουν και μάλιστα πολύ καλύτερες σε ποιότητα και σε απόδοση! Και μπορεί να μην υπάρχει πλέον δραχμή και λιρέτα, αλλά τα ευρώ που φεύγουν γι΄ αυτά τα μηχανήματα γράφουν αρνητικά στο ελληνικό εμπορικό ισοζύγιο και θετικά στο ιταλικό ή στο όποιο άλλο…

  • 07-12-2009

    Μικρές αλήθειες για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο

    Από το 1999 και εδώ έχει ξοδευτεί πολύ μελάνι γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ξοδεύτηκε για να γραφτούν προγράμματα αναπτυξιακά, μελέτες υποβολής σε προγράμματα και λογισμικά χωρίς αντικείμενο. Ημερίδες, σεμινάρια και άλλα κόλπα βοήθησαν, ώστε να πάνε άπατα υπέρ υγείας επιτηδείων, παρατρεχάμενων και κολλητών δεκάδες εκατομμύρια ευρώ με τη σφραγίδα μάλιστα «κονδύλια ανάπτυξης». Όμως ηλεκτρονικό εμπόριο δεν υπάρχει. Ο πολύς ο κόσμος ακούει μέχρι σήμερα την έκφραση Ηλεκτρονικό Εμπόριο σαν κάτι εξωτικό που δεν τον αφορά.

    Ηλεκτρονικό εμπόριο δίχως γρήγορο Internet γίνεται; Όχι βέβαια. Παρά ταύτα στο χωριό μας κάηκαν πολλά εκατομμύρια ευρώ στο όνομα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου πολύ πριν υπάρξει (όσο υπάρχει) γρήγορο Internet..
  • 07-12-2009

    Η τέχνη της απατηλής κοτσάνας

    Όχι, δεν αποφάσισα να γίνω διαφημιστής στα πενήντα τόσα. Δεν είναι για μένα τέτοια μεγαλεία. Είπα μόνο να απλώσω τα χέρια μπροστά μπας και μου έρχονται λιγότερα σκουπίδια στη μούρη, να κλείσω τη μύτη μπας και λιγοστέψει η μπόχα, να βουλώσω τα αυτιά μπας και κάπως γλιτώσω από το βομβαρδισμό της βλακείας. Άμυνα κάνω δηλαδή, επειδή μπούχτισα.. Κατά κάποιο τρόπο δεν αντέχω άλλο να ακούω και να βλέπω αυτό το παρανοϊκό διαφημιστικό κρεσέντο. Να ακούω εκατό φορές τη μέρα ότι,

    Οι Τράπεζες κάνουν περίπου κοινωφελές έργο και συναγωνίζονται για το ποια θα μου κάνει τη ζωή πιο χαρούμενη (τέτοια χαρά δεν την μπορώ, δεν την αντέχω),

  • 07-12-2009

    Τι είναι το e-bloko

    Πρόκειται για μια προσπάθεια προβολής όσο το δυνατόν περισσότερων προϊόντων που παράγονται από ελληνικά χέρια, από Έλληνες παραγωγούς και κατασκευαστές. Στο e-bloko τα «ελληνικά χέρια» δεν προβάλλονται γενικά και αόριστα,αλλά με όνομα, επώνυμο και διεύθυνση, έτσι ώστε να παρέχεται η δυνατότητα στον επισκέπτη να δει, να συγκρίνει, να περιηγηθεί, να μάθει και να προμηθευτεί. Εφόσον ο επισκέπτης δώσει ηλεκτρονική παραγγελία, το e-bloko αναλαμβάνει τη διαχείρισή της (λήψη, επιβεβαίωση, διαβίβαση) και σε συνεργασία με τη Γενική Ταχυδρομική φροντίζει ώστε να φτάσει στην πόρτα του. Το e-bloko παρέχει την δυνατότητα σε όποιον επισκέπτη του θέλει να μην κάνει την παραγγελία του ηλεκτρονικά, αλλά να επικοινωνήσει απευθείας με κάποιον παραγωγό ρυθμίζοντας ο ίδιος τα της αγοράς του (είδος, ποσότητα, τρόπο μεταφοράς, τρόπο πληρωμής κτλ.). Για κάποια από τα προϊόντα που προβάλλονται δεν υπάρχει έτσι κι αλλιώς η δυνατότητα διαχείρισης της παραγγελίας από το e-bloko, οπότε η απευθείας συνεννόηση παραγωγού και καταναλωτή είναι αναπόφευκτη.
  • 07-12-2009

    Ποιος είμαι...

    Οι συγχωριανοί μετριόμαστε περίπου στα 11 εκατομμύρια κόσμος. Από αυτούς γύρω στις 10 άντε 15 χιλιάδες είναι οι ΕΠΩΝΥΜΟΙ. Είναι δηλαδή εκείνοι που συνήθως αποκαλούνται δημόσια πρόσωπα υπό την έννοια, τουλάχιστον, ότι χαρακτηρίζονται από αυτό που λέγεται αμέσα αναγνωρίσιμος. Στην κατηγορία αυτή, για παράδειγμα, περιλαμβάνονται υπουργοί νυν και τέως, ποδοσφαιριστές, τηλεοπτικά πρόσωπα, βουλευτές, αοιδοί, επιχειρηματίες παντός καιρού, νομάρχες, μοντέλα, δήμαρχοι, ανεπάγγελτοι σουλατσαδόροι, πρωταθλητές, επιφανείς λωποδύτες, πολιτευτές, μεγαλόσχημοι παπάδες κτλ. Ουδέν το μεμπτόν ως προς τους Επώνυμους που, κατά τα άλλα, ασφαλώς και δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Τα υπόλοιπα 11 εκατομμύρια, παρά κάτι, είμαστε οι ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΙ. Είμαστε εκείνοι που προσδιορίζονται με όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο και διεύθυνση. Εκείνοι δηλαδή που αναγνωρίζονται μόνο με την επίδειξη της «αστυνομικής ταυτότητας».
  • 07-12-2009

    Για τον Τρύφωνα

    Προς:
    Τρύφωνα Τσαπατσεκούρη
    Ξεπαστρεμένων Καλλιεργητών  20
    Τ.Κ. : Εκλογικό κέντρο Μεγάλων Παλουκιών
    Πόλη: Ελλάδα
    Νομός: Ευρωπαϊκή Ένωση
    Χώρα: Παγκοσμιοποίηση
     
    Δηλαδή, ρε Τρύφωνα, τι μου λες; Ότι δεν μπορείς να κάνεις χωρίς νταβατζή; Ε, άμα είναι έτσι τότε κάτσε όπως είσαι. Συνέχισε να ακούς τα παραμύθια τούμπανα, όπως τα λες, που σου πασάρουν οι παράγοντες, καμαρώνοντας κιόλας που έχουν το τηλέφωνό σου στην ατζέντα τους. Συνέχισε να μασάς επιδοτήσεις και υποσχέσεις για επιδοτήσεις. Συνέχισε έτσι, ρε Τρύφωνα, και μπορείς να είσαι βέβαιος ότι το λάδι σου θα το πουλάς πιο φτηνά από το νερό αλλά ο Μήτσος, ο δικός μου ντε, θα το πληρώνει ακριβότερα από τη σαμπάνια (που δεν παίρνει), ότι τα πορτοκάλια σου και τα ροδάκινα θα σαπίζουνε στα δέντρα, ότι το γάλα θα το πουλάς είκοσι λεπτά και ο Μήτσος θα το αγοράζει ενάμισι ευρώ, ότι το στάρι σου θα μένει απούλητο και το ψωμί θα το αγοράζεις και συ κι ο Μήτσος για είδος πολυτελείας. Κούνα καλά το κεφάλι σου, ρε Τρύφωνα. Πούλησες το λάδι σου 2,20 € επί πιστώσει και ο Μήτσος το αγοράζει σε μετρητά 8,00 € (δίχως και να ξέρει τι αγόρασε). Ρε, πας καλά;
Σελίδα 11 από 12
με:
ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ & ΓΡΑΦΟΥΝ

 

ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ, ΑΦΟΥ,

- Η διαπλοκή κέρδισε κατά κράτος
-Η πατρίδα διαλύεται και οι "πατριώτες" πουλάνε τα κομμάτια της
-Ο εγχώριος παραγωγικός ιστός κατέρρευσε και η "βαριά βιομηχανία" έπεσε με πάταγο στα κεφάλια των "βιομηχάνων"
-Οι διαδηλώσεις για την "ιστορία" μιας ποδοσφαιρικής εταιρείας μαζεύουν πιο πολύ κόσμο από τις εργατικές
-Η Αριστερά ομφαλοσκοπεί και ο λαϊκισμός θριαμβεύει

-Τα ρουφιανοblogs τυπου "troktiko" σπάνε τα δικά τους ρεκόρ επισκεψιμότητας ζεσταίνοντας το αυγό του φιδιού
-Οι γαλαζοπρασινορόζ μαριονέτες κάνουν τούμπες ανάποδες μπροστά στην τρόικα των σωτήρων

-Οι μεγαλόσχημοι ρασοφόροι πέρδονται βοερά, προσευχόμενοι δήθεν
-Τα ΜΜΕ αποπατούν αναιδώς στη μούρη μας

-Το παρακράτος απέκτησε κοινοβουλευτική εκπροσώπηση
-Η πεμπτουσία του φασισμού -η συλλογική ευθύνη- τείνει να αλώσει τη συλλογική συνείδηση
-Τα λαμόγια κι οι "φιλάνθρωποι" συνεχίζουν το γλέντι, ενώ,
όλο και περισσότερος κόσμος οδηγείται καθημερινά στην ανεργία, τη φτώχεια, την εξαθλίωση και τον κοινωνικό αποκλεισμό

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Έχοντας έτσι κι αλλιώς ένα πρόβλημα με την "ιδιοκτησία" δεν κατάλαβα ποτέ αυτό το "πνευματική ιδιοκτησία". Ωστόσο, για
να μην παρεξηγηθεί κανένας "ιδιοκτήτης", προσέχω να δω αν υπάρχει επίκληση προσωπικής ιδιοκτησίας σε κάθε περίπτωση που δανείζομαι κάτι ενσωματώνοντάς το σε κάποια ανάρτηση αυτού του blog - που είναι προσωπικό blog αλλά όχι ιδιόκτητο

ΣΟΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ..

Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και ως προς το σύμπαν διατηρώ κάποιες αμφιβολίες. (Albert Einstein)

Συνάδελφε Παραγωγέ...
  • Πρόβαλλε αποτελεσματικά τα προϊόντα σου
  • Δες τις Λύσεις του Ebloko!
Δείτε περισσότερα
Για Παραγωγούς
Φίλε καταναλωτή...
  • Κάνε την παραγγελία σου ηλεκτρονικά και θα την παραλάβεις στην πόρτα σου από την Γενική Ταχυδρομική με Αντικαταβολή
  • Έλα στα πρατήρια Ebloko Δευτέρα έως Παρασκευή 11:00-20:00 και Σάββατο 10:00-16:00
Δείτε περισσότερα
Τρόποι πληρωμής
Το Blog του Διαχειριστή
  • Γράφει αραιά και που καθότι τα πολλά λόγια φέρνουν φτώχεια και γράφει για πάρτη του καθόσον δεν φιλοδοξεί να κοντράρει τους εργολάβους της ενημέρωσης και τους αναλυτές της συμφοράς.
Δείτε περισσότερα
Το blog του Διαχειριστή